Vă rugăm să utilizați butoanele de mai sus , care simplifică întregul proces de returnare a mărfurilor sau reclamații. Încercăm întotdeauna să acționăm rapid și corect.
În cazul unor reclamații, este posibil să fie suficient doar să trimiteți o fotografie sau o înregistrare video cu o descriere a problemei și nu este nevoie să trimiteți marfa fizic. Acest lucru poate economisi timp și costuri pentru trimiterea mărfurilor, așa că folosiți din nou butoanele de mai sus, unde puteți încărca și fotografii.
Vă rugăm să returnați bunurile în mod ideal curate, uscate și nepurtate. În cazul în care bunurile returnate sunt folosite sau incomplete (adică fără ambalaj, de exemplu), putem reduce prețul returnat cu costul restabilirii articolului la starea inițială, conform legii și termenilor și condițiilor. Este logic că nu ai vrea să cumperi un produs de la cineva care l-a folosit înaintea ta.
Nu trimiteți niciodată mărfurile înapoi la noi cu ramburs , astfel de bunuri nu vor fi acceptate la livrare.
Dacă coletul dumneavoastră ajunge deteriorat, ceea ce se întâmplă foarte rar, scrieți un raport de deteriorare la transportator. Dacă nu, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil prin formularul de mai sus.
Dacă decideți să trimiteți marfa direct la adresa de mai jos , vă rugăm să rețineți că această metodă poate fi mai costisitoare decât prin intermediul transportatorului Pachet oferit de noi, pe care vi-l vom oferi în timpul procesului de retur sau reclamație prin butoanele de mai sus .
Formular de retragere a contractului
Adresa pentru retururi sau reclamatii:
| GourmetKava s.r.o |
| (reclamare/retur) |
| Mánesova 49 |
| 12000 Praga, CZ |