Pentru ca site-ul nostru să funcționeze corect (setări de confidențialitate)

Consimțământul ne permite să lucrăm la îmbunătățirea întregului site, astfel încât să nu mai trebuiască să vă conectați în permanență, căutările să funcționeze corect, iar personalizarea înseamnă că nu primiți reclame despre lucruri care nu vă interesează și pe care nu le-ați mai văzut niciodată. Pentru a face acest lucru, avem nevoie de consimțământul dvs. pentru a procesa modulele cookie. 

Făcând clic pe "Sunt de acord", sunteți de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor de analiză și publicitate ale unor terțe părți.

Datele dvs. vor fi tratate cu respect. Puteți să vă retrageți sau să vă modificați consimțământul în orice moment. Vă mulțumim!

Accept Administreaza preferintele
Acceptați cookie-urile selectate

Aceste Reguli de Reclamații (denumite în continuare „ Regulile de Reclamații ”) reglementează modalitatea și condițiile de reclamare a defectelor bunurilor achiziționate prin intermediul magazinului online GOURMET KAVA de la compania noastră:

GourmetKava s.r.o., cu sediul social la Za Kapličkou 1246, 547 01 Náchod,
ID: 037 24 034,
Număr de TVA: CZ03724034

înscrisă în registrul comerțului ținut de Judecătoria din Hradec Králové, secția C, insert 34628

Adresa de livrare: GourmetKava s.r.o., Mánesova 49, 120 00 Praga 2

asistență clienți: +420 212 247 591 (english only)

E-mail de contact: [email protected]

1. Pentru ce defecte de produs suntem responsabili?

1.1. În calitate de vânzător, suntem responsabili pentru faptul că bunurile pe care le-ați comandat v-au fost livrate și că bunurile sunt lipsite de defecte la primire . Aceasta înseamnă că mărfurile la primire în special:

- are caracteristicile care au fost convenite între noi, pe care le descriem sau la care vă puteți aștepta având în vedere natura bunurilor și pe baza reclamei;
- este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare;
- respectă cerințele reglementărilor legale;
- este potrivit scopului pe care îl declarăm sau pentru care sunt utilizate de obicei bunurile achiziționate;
- corespunde calității care a fost convenită între noi, sau calității care este stabilită pentru tipul dat de bunuri prin reglementări legale valabile și efective; și
- nu are defecte legale, adică un terț nu are drepturi de proprietate asupra bunurilor, iar bunurile sunt dotate cu documente și documente necesare pentru utilizarea corespunzătoare a bunurilor.

De asemenea, suntem responsabili față de consumatori pentru faptul că aceste defecte nu apar în perioada de garanție. Dincolo de perioada legală de garanție, nu oferim nicio garanție de calitate.

1.2. Diferențele de nuanțe de culoare în realitate și pe dispozitivele electronice de afișare nu pot fi considerate un defect al produsului. Dacă bunurile nu corespund așteptărilor dumneavoastră, dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor în conformitate cu articolul 5 din Termenii și condițiile generale.

1.3. Dacă defectul mărfii devine evident în termen de șase luni de la primire, se consideră că bunurile erau deja defecte la primire.

2. Care este perioada de garantie?

2.1. Pentru bunurile de larg consum nefolosite, perioada de garanție este de douăzeci și patru de luni de la primirea bunurilor , dacă nu se află pe site. interfață, o perioadă de garanție mai lungă este specificată în documentele anexate mărfurilor sau în anunț.

2.2. Dacă pe marfă este indicată data minimă de durabilitate, sau dacă articolul este supus unei deteriorări rapide, este indicată perioada în care articolul poate fi utilizat, perioada de garanție durează până la această dată.

3. Ce drepturi aveți de la executarea defectuoasă?

3.1. Drepturile dumneavoastră de la executarea defectuoasă sunt reglementate de Codul civil, în special de la § 2099 până la 2117 și, dacă sunteți consumator, de asemenea de la § 2165 până la 2174.

3.2. În conformitate cu prevederile de mai sus, aveți în special următoarele drepturi:

a) Suplimentând ceea ce lipsește , dacă vă livrăm bunuri într-o cantitate mai mică decât cea convenită, sau livrăm bunuri incomplete, aveți dreptul să completați ceea ce lipsește.

b) Reducere la prețul de achiziție , dacă a existat un defect la bunuri în momentul în care le-ați primit sau defectul a apărut în perioada de garanție, puteți oricând să solicitați o reducere rezonabilă la prețul de achiziție.

c) Schimb de mărfuri sau părți defecte ale mărfurilor , puteți solicita oricând schimbul de bunuri sau părți defecte ale mărfurilor, dacă acesta nu este disproporționat cu natura defectului (adică mai ales în cazul în care repararea imediată a articolului nu este posibil) şi dacă nu este doar o încălcare nesemnificativă a contractului. Aveți dreptul de a schimba mărfurile dacă doar o parte (parte) a mărfurilor este defecte. Dacă în timpul procedurii de reclamație ajungem la concluzia că doar o parte din marfă este defecte, vom schimba această parte pentru dvs. Nu puteți solicita un schimb pentru bunuri care sunt folosite sau vândute la un preț mai mic. În schimb, puteți solicita o reducere la prețul de achiziție.

d) Repararea articolului, în cazul în care articolul poate fi reparat, aveți dreptul la înlăturarea gratuită a defectului. Dacă în timpul procedurii de reclamație se dovedește că nu putem repara bunurile, vă vom informa imediat și puteți alege o altă metodă de tratare a reclamației enumerate aici.

e) Rambursări (retragere din contract)

Puteți solicita o rambursare numai dacă:
- livrarea unui articol defect sau incomplet din partea noastră constituie o încălcare materială a contractului; sau
- nu
putem înlătura defectul pentru care nu puteți returna în mod corespunzător bunurile utilizarea sau nu putem înlocui bunurile cu acest defect (de exemplu, bunurile nu mai sunt fabricate); sau
- nu puteți folosi bunurile în mod corespunzător din cauza apariției repetate a defecțiunii după reparație (apariția aceluiași defect după cel puțin două reparații anterioare); sau
- un număr mai mare de defecte apar la bunuri (apariția simultană a cel puțin trei defecte amovibile, fiecare dintre acestea împiedicând utilizarea corespunzătoare a bunurilor); sau
- nu respectam termenul limita de solutionare a reclamatiei/nu solicitam reparatii in termen de 30 de zile de la aplicarea reclamatiei.

3.3. Condiția pentru schimbul de bunuri sau rambursare (retragere din contract) este ca să returnați articolul în starea în care l-ați primit . Excepții sunt cazurile în care:

a) a avut loc o schimbare a stării ca urmare a unei inspecții în scopul detectării unui defect al articolului;
b)
ați folosit articolul înainte ca defectul să fie descoperit;
c) nu ați cauzat imposibilitatea returnării articolului în stare neschimbată prin acțiunile sau omisiunile dumneavoastră; sau
d) ați vândut articolul înainte ca defectul să fie descoperit, l-ați folosit sau ați schimbat articolul în timpul utilizării normale; dacă acest lucru s-a întâmplat doar parțial, ne veți returna ceea ce încă mai puteți returna și ne veți acorda compensații până la suma în care ați beneficiat de utilizarea articolului.

4. Când nu pot fi exercitate drepturile din executarea defectuoasă?

4.1. Nu aveți drepturi de executare defectuoasă dacă:

- ai știut de defect înainte de a prelua articolul;
- ai cauzat singur defectul; sau
- perioada de garantie a expirat.

4.2. Garanția și pretențiile de răspundere pentru defecte nu se aplică pentru:

- uzura bunurilor cauzata de utilizarea lor obisnuita;
- defecte cauzate de utilizarea incorectă a bunurilor, nerespectarea instrucțiunilor, întreținere necorespunzătoare sau depozitare incorectă;
- defecte ale articolului folosit corespunzatoare nivelului de utilizare sau uzura pe care o avea articolul in momentul in care l-ati primit;
- articole vandute la un pret mai mic - numai in raport cu defectul pentru care s-a negociat pretul mai mic; sau
- daca rezulta din natura lucrului (in special bunuri care prin natura lor nu pot rezista pe toata durata perioadei de garantie).

Nu suntem responsabili pentru vătămările aduse sănătății persoanelor sau daunele aduse proprietății și bunurilor, care vor fi cauzate de manipularea neprofesională sau utilizarea greșită a bunurilor sau neglijență.

5. Cum se procedează cu o reclamație?

5.1. Depuneți o plângere la noi fără întârzieri inutile după descoperirea defectului.

5.2. Acceptăm reclamații în sediul nostru , unde este posibilă acceptarea reclamațiilor cu privire la gama de bunuri vândute. Pentru o soluționare cât mai rapidă a revendicării vă recomandăm să folosiți biroul nostru .

Dacă sunteți interesat să reparați articolul, iar confirmarea duratei drepturilor de la executarea defectuoasă (certificat de garanție) indică persoana desemnată pentru reparație, sunteți obligat să depuneți o reclamație la această persoană. Ai această obligație doar dacă persoana respectivă se află în același loc cu noi sau într-un loc mai aproape de tine.

5.3. Procedura de reclamație recomandată:

- pentru o prelucrare mai rapida, ne puteti informa in prealabil despre reclamatie prin telefon, e-mail sau in scris, de preferat impreuna cu trimiterea de fotografii ale bunurilor revendicate;

- totodată, este indicat să ne informați despre ce drept ați ales de la executarea defectuoasă, adică dacă sunteți interesat să completați ceea ce lipsește, o reducere la prețul de achiziție, schimbarea mărfii sau a pieselor sale defecte, reparații a articolului în conformitate cu aceste reglementări privind reclamațiile, rambursarea sau alte drepturi în conformitate cu această procedură de reclamație și Codul civil

- ne livrează bunurile revendicate odată cu aplicarea revendicării sau ulterior (altul decât ramburs la livrare, pe care nu îl acceptăm) la adresa sediului din Mánesova 49, Praga 2 (sau la adresa persoanei vizate pentru reparații), în timp ce la trimitere, vă recomandăm să împachetați mărfurile în ambalaje adecvate, astfel încât să nu fi fost deteriorate sau deteriorate sau distruse;

- pentru a facilita procedura, este indicat sa se ataseze o dovada de cumparare a bunurilor sau un document fiscal - o factura, daca este emisa, sau un alt document care sa ateste cumpararea bunului , impreuna cu o descriere a defectului si o propunere de cum se rezolva reclamatia.

Nerespectarea oricăruia dintre pașii menționați mai sus sau nedepunerea oricăruia dintre documentele menționate mai sus nu împiedică procesarea pozitivă a revendicării conform condițiilor legale.

5.4. Momentul aplicării reclamației este momentul în care ni s-a comunicat apariția unui defect și s-a afirmat dreptul la răspundere pentru vicii ale articolului vândut.

5.5. Decidem asupra cererii primite imediat, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această perioadă nu include timpul adecvat tipului de produs sau serviciu necesar pentru o evaluare profesională a defectului. Reclamația, inclusiv eventuala înlăturare a defectului, va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației, cu excepția cazului în care suntem de acord asupra unei perioade mai lungi.

5.6. Daca alegeti un drept care nu va poate fi acordat din motive obiective (mai ales in cazul defectelor ireparabile sau in cazul unui schimb de marfa care nu este posibil), va vom contacta imediat. Într-un astfel de caz, puteți alege un alt drept în conformitate cu această procedură de reclamație.

5.7. În cazul unei plângeri, vă vom emite o confirmare scrisă cu privire la momentul în care v-ați exercitat dreptul, care este conținutul plângerii și ce metodă de tratare a reclamației aveți nevoie. În plus (după gestionarea reclamației) vă vom emite o confirmare a datei și metodei de tratare reclamație, inclusiv confirmarea reparației și a duratei acesteia, sau justificarea scrisă a respingerii reclamației.

5.8. În conformitate cu Codul civil, aveți dreptul la rambursarea costurilor suportate la efectuarea unei cereri de despăgubire pentru bunuri. Vă rugăm să rețineți că trebuie să vă exercitați dreptul la rambursarea acestor costuri în termen de o lună de la expirarea perioadei în care defectul trebuie semnalat.

Prezentul Regulament pentru reclamații este valabil și în vigoare de la 13.02.2018