Acești termeni și condiții generale (denumite în continuare „ termeni și condiții ”) se aplică contractelor încheiate prin intermediul magazinului online GOURMET KAVA aflat pe interfața web www.gourmetkava.cz (denumită în continuare „ interfața web ”) între

compania noastră

GourmetKava s.r.o.,
cu sediul social Dagmar Burešové 2925/10, 13000 Praha
Număr de identificare: 037 24 034, număr de TVA: CZ03724034

Adresa postala:
GourmetKava s.r.o., Mánesova 49, 120 00 Praga 2
E-mail de contact: [email protected]

în calitate de vânzător

iar tu ca cumpărător

1. DISPOZIȚII INTRODUCTORIE

În contractul de cumpărare, ne angajăm să vă livrăm bunurile specificate în comandă, iar dumneavoastră vă obligați să preluați aceste bunuri (fie personal, fie de la transportator) și să ne plătiți prețul de achiziție (sau pur și simplu „prețul”) , inclusiv costurile asociate cu livrarea mărfurilor și orice taxe legate de metoda de plată aleasă specificată în comandă.
Cu excepția cazului în care se prevede altfel în acordul nostru, obiectul contractului de cumpărare nu este îndeplinirea repetată sub forma unui abonament de cafea (denumit în continuare „ abonament obișnuit ”), adică angajamentul nostru de a vă livra mărfurile în mod repetat la ora convenită. interval și angajamentul dumneavoastră de a ne plăti prețul de achiziție pentru fiecare livrare individuală de bunuri.

Obțineți dreptul de proprietate asupra bunurilor la plata prețului integral de achiziție, dar nu înainte de a primi livrarea bunurilor.

1.1. Contractul de cumpărare se aplică numai mărfurilor?

Un contract de cumpărare (sau doar „ contract ”) se referă aici la orice contract încheiat în conformitate cu acești termeni și condiții. Se poate aplica, de exemplu, și unui contract de prestare de servicii.

1.2. Este contractul de cumpărare un contract de consum?

Este un contract de consum dacă sunteți consumator, adică dacă sunteți persoană fizică și cumpărați bunuri în afara domeniului activității dvs. de afaceri sau în afara domeniului exercitării independente a profesiei dumneavoastră. În caz contrar, nu este un contract de consumator și nu sunteți supus protecției consumatorilor conform reglementărilor legale și a acestor termeni și condiții. În special, în calitate de non-consumator, nu aveți dreptul de a vă retrage din contract fără a oferi un motiv.

1.3. Care sunt drepturile dumneavoastră speciale ca consumator?

În calitate de consumator, aveți în primul rând:

- dreptul de retragere din contractul încheiat prin intermediul comunicării la distanță, cum ar fi telefon, e-mail sau magazin online (articolul 5 din acești termeni și condiții);

- dreptul de garanție asupra mărfurilor, ale căror condiții și aplicare sunt reglementate de Regulamentul de reclamații;

- dreptul de a comunica informatii inainte de incheierea contractului (informatiile sunt cuprinse in acesti termeni si conditii sau pe interfata web);

- dreptul la o soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum care decurge din contract (articolul 7.3 din acești termeni și condiții).

1.4. Ce guvernează relația noastră juridică?

Raportul nostru juridic este guvernat de următoarele documente:

- acești termeni și condiții, care definesc și specifică drepturile și obligațiile noastre reciproce;

- Procedura de reclamatii, conform careia vom proceda atunci cand reclamam marfa;

- Termenii de utilizare ai interfeței web, care reglementează protecția datelor dumneavoastră personale, protecția conținutului interfeței web și alte relații legate de utilizarea interfeței web;

- conditiile si instructiunile date pe interfata web, in special la incheierea contractului;

- comanda și acceptarea acesteia de către noi,

și în materie nereglementată aici și prin următoarele reglementări legale:

- prin Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „ Codul civil ”);

- Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare (doar dacă sunteți consumator).

Dacă locul dvs. de reședință sau sediul social este în afara Republicii Cehe sau dacă relația noastră juridică conține un alt element internațional, recunoașteți că relația noastră este guvernată de legea cehă . Dacă sunteți consumator și sistemul juridic al țării dumneavoastră de reședință oferă un nivel mai ridicat de protecție a consumatorilor decât sistemul juridic ceh, vi se oferă acest nivel mai ridicat de protecție în relațiile juridice.

1.5. Cum sunteți de acord cu termenii și condițiile?

Prin trimiterea comenzii și, de asemenea, confirmând-o în interfața web, confirmați că ați citit acești termeni și condiții și sunteți de acord cu aceștia.

Putem modifica sau completa formularea termenilor și condițiilor. Drepturile și obligațiile dumneavoastră sunt întotdeauna guvernate de formularea termenilor și condițiilor în care au intrat în vigoare.

2. ACORD DE CUMPĂRARE

2.1. Cum încheiem un contract de cumpărare?

Interfața web conține o listă de bunuri, inclusiv o descriere a principalelor proprietăți ale articolelor individuale. Pentru fiecare articol, prețul include toate taxele, taxele și taxele. Prezentarea mărfurilor este de natură informativă și nu este propunerea noastră de a încheia un contract în sensul § 1732 alin.2 din Codul civil . Pentru a incheia un contract este necesar sa trimiteti o comanda si ca aceasta comanda sa fie acceptata de catre noi.

2.2. Cum se depune Ordin?

Puteți plasa oricând o comandă prin interfața web (prin completarea unui formular), sau prin telefon, e-mail sau orice altă metodă pe care o permitem conform informațiilor curente furnizate pe interfața web. Puteți depune o comandă pentru încheierea unui contract de cumpărare pentru abonament obișnuit folosind formularul aflat pe interfața web. Mesajul de e-mail trimis de noi prin care vă informăm despre posibilitatea abonamentului regulat nu este propunerea noastră de a încheia un astfel de contract.

Comanda trebuie să conțină toate informațiile prevăzute în formular, în special denumirea exactă a mărfurilor comandate (sau denumirea numerică a mărfurilor), numărul de bucăți, modalitatea de plată și transport aleasă și datele dumneavoastră de contact (livrare și , dacă este cazul, facturare).

Înainte de expedierea obligatorie a comenzii, veți fi informat despre recapitularea comenzii inclusiv prețul final (în funcție de metoda de transport și plată selectată). Vă recomandăm să verificați în special tipul și cantitatea mărfurilor, e-mailul și adresa de livrare. Ca parte a recapitulării, aveți ultima șansă de a modifica datele introduse .

Plasați o comandă obligatorie apăsând butonul „Confirmați comanda/Plătiți cu Bitcoin”. Considerăm că datele furnizate în ordinul obligatoriu sunt corecte și complete . Informați-ne fără întârziere despre schimbarea lor prin telefon sau e-mail.

Vă vom informa când este primită comanda. Informațiile (confirmarea) despre primirea comenzii sunt trimise automat și nu reprezintă o acceptare a comenzii din partea noastră, cu excepția cazului în care este menționat în mod explicit în confirmare .

Dacă avem îndoieli cu privire la autenticitatea și seriozitatea comenzii, este posibil să vă contactăm pentru a o verifica. Putem refuza o comandă neverificată. O astfel de comandă este apoi tratată ca și cum nu ar fi fost transmisă.

2.3. Deci cand se incheie contractul?

Contractul de cumpărare se încheie în momentul în care primiți acceptarea comenzii de la noi . Acceptarea comenzii va fi trimisă la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comandă. În cazul în care comanda nu este acceptată, contractul se încheie atunci când plătiți prețul integral de achiziție sau primiți livrarea mărfurilor comandate (oricare survine prima). Acceptarea comenzii (acceptarea) poate face parte din informațiile despre primirea comenzii conform articolului 2.2 din acești termeni și condiții (dacă acest lucru este menționat în mod explicit în confirmare), sau poate urma această confirmare separat.

Informațiile despre pașii tehnici individuali care duc la încheierea contractului pot fi văzute din interfața web.

2.4. Puteți anula o comandă care a fost deja trimisă?

Puteți anula o comandă care nu a fost încă acceptată de noi (adică nu v-am trimis o acceptare a comenzii în conformitate cu articolul 2.3 din acești termeni și condiții) prin telefon sau e-mail. Toate comenzile acceptate de noi sunt obligatorii. Anularea ulterioară a comenzii este posibilă numai după un acord cu noi. În cazul în care o comandă de mărfuri este astfel anulată, cu privire la care nu ne putem retrage din contract (pentru mai multe detalii în articolul 5), avem dreptul la despăgubiri pentru costurile pe care le-am suportat deja în legătură cu contractul.

2.5. Se poate schimba prețul afișat pe interfața web?

Prețurile mărfurilor prezentate și prețurile pentru ambalare, transport și livrare rămân valabile pe perioada în care sunt afișate în interfața web. Orice reduceri la prețul mărfurilor nu pot fi combinate unele cu altele, cu excepția cazului în care altceva este specificat în mod explicit pe interfața web.

În cazul în care a apărut o eroare tehnică evidentă din partea noastră la specificarea prețului mărfurilor în interfața web sau în timpul procesului de comandă, nu suntem obligați să vă livrăm mărfurile la acest preț clar incorect , chiar dacă ați fost trimis. o acceptare a comenzii în conformitate cu acești termeni și condiții. Într-un astfel de caz, ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract .

In cazul in care pretul indicat pentru marfa in interfata web sau in timpul comenzii nu mai este actual, va vom anunta imediat acest fapt. Dacă comanda dumneavoastră nu a fost încă acceptată, nu suntem obligați să încheiem un contract.

Comenzile trimise nu sunt afectate de o modificare a prețului care a avut loc între momentul în care comanda a fost trimisă și acceptarea acesteia de către noi, în conformitate cu articolul 2.3 din acești termeni și condiții.

2.6. În ce limbi se poate încheia contractul?
Contractul poate fi încheiat în limba cehă, cu excepția cazului în care suntem de acord în mod expres asupra unei alte limbi.

2.7. Este posibil să obțineți un contract sub formă de text?

Contractul nu se încheie în scris cu semnăturile părților contractante. Contractul constă în acești termeni și condiții, comanda dumneavoastră și acceptarea acesteia de către noi . Întregul contract vă va fi trimis prin e-mail sau, la cererea dumneavoastră, tipărit prin poștă. Când trimiteți prin poștă, vă putem solicita să plătiți costurile asociate cu aceasta.

2.8. Contractul este stocat undeva?
Arhivăm contractul (inclusiv acești termeni și condiții) în formă electronică. Contractul nu este accesibil terților, dar vi-l vom trimite la cerere.
2.9. Dacă nu înțelegi ceva din contract?

Dacă aveți întrebări despre termeni și condiții sau despre contract, ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail. Vom fi bucuroși să vă oferim toate informațiile necesare.

3. TERMENI DE PLATĂ

3.1. Ce metode de plata acceptam?

Puteți plăti prețul de achiziție în principal în următoarele moduri:

- în numerar la trimiterea mărfurilor ramburs sau la ridicarea personală a mărfurilor la punctele de livrare sau la ridicarea personală la punctele de contact ale rețelei Zásilkovna;

- fără numerar înainte de livrarea mărfurilor prin transfer în contul nostru bancar (instrucțiunile vă vor fi date în confirmarea comenzii);

- plata fara numerar cu cardul in avans;

- cu moneda virtuală Bitcoin cashless prin sistemul de plată BitPay.

Orice alte metode de plată sunt listate pe interfața web.

Unele metode de plată (în special ramburs la livrare) pot fi supuse unor taxe suplimentare . Aceste taxe sunt listate pe interfața web. Comanda va include întotdeauna prețul final, care include deja taxele aferente metodei de plată alese.

3.2. Procesarea plăților efectuate în moneda virtuală Bitcoin

Plățile pentru bunuri în moneda virtuală Bitcoin se fac prin sistemul de plată BitPay. Transferul din coroane sau euro cehe la moneda virtuală Bitcoin va fi calculat în funcție de cursul de schimb curent al monedei virtuale Bitcoin de către BitPay.

În calitate de consumator care plătește cu moneda virtuală Bitcoin, recunoașteți riscurile asociate cu plata cu moneda virtuală Bitcoin, în special volatilitatea semnificativă a cursului de schimb al monedei virtuale Bitcoin. Prețul mărfurilor declarat în coroane cehe este considerat decisiv. Prin urmare, este posibil să vi se returneze o cantitate mai mică de monedă virtuală Bitcoin decât suma de monedă virtuală debitată din contul dvs. de monedă virtuală Bitcoin plătită ca preț de achiziție. Cantitatea de monedă virtuală Bitcoin returnată la dvs. va fi determinată pe baza cursului de schimb BitPay.

3.3. Când se scade prețul de achiziție?

În cazul plății în numerar, prețul se plătește la primirea mărfii. În cazul plății fără numerar înainte de livrarea mărfurilor, prețul este datorat în termen de cinci zile de la primirea comenzii conform Articolului 2.3. Obligația dumneavoastră de a plăti prețul este îndeplinită în cazul plății fără numerar atunci când suma relevantă este creditată în contul nostru.

3.4. În ce valută poți plăti ?

Plata bunurilor este posibilă în coroane cehe (CZK), euro (EUR) sau în moneda virtuală Bitcoin (BTC). Prețul declarat în coroane cehe este decisiv pentru determinarea prețului final.

3.5. Când putem solicita un depozit sau o plată în avans?

Putem solicita un depozit pentru prețul de achiziție, în special pentru comenzile cu un preț total mai mare de 5.000 CZK (200 EUR).

În plus, avem dreptul să vă cerem să plătiți prețul integral al bunurilor înainte ca acestea să fie trimise sau predate (nu se aplică articolul 2119 alin. 1 din Codul civil).

3.6. Cum emitem chitanțe în legătură cu înregistrările electronice ale vânzărilor?

Conform Legii nr. 112/2016 Coll., privind înregistrarea vânzărilor, suntem obligați să vă emitem o chitanță. Totodata, suntem obligati sa inregistram online vanzarile primite la administratorul fiscal; în cazul unei defecțiuni tehnice, apoi în cel mult 48 de ore.

vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. Totodata, este obligat sa inregistreze online vanzarile primite la administratorul fiscal; în cazul unei defecțiuni tehnice, apoi în cel mult 48 de ore.
Fiind de acord cu acești
termeni și condiții, ne dați și consimțământul pentru a furniza o chitanță în formă electronică.

4. TERMENI DE LIVRARE

4.1. Cum expediem marfa?

Modalitățile de livrare a mărfurilor sunt enumerate pe interfața web. Puteți alege metoda specifică de livrare a mărfurilor în comandă. Dacă nu alegeți nicio metodă de expediere, o putem determina.

4.2. Care sunt costurile de transport?

Costul livrării mărfurilor depinde întotdeauna de mărimea și natura mărfurilor și de lista de prețuri a transportatorului selectat. Costurile curente pentru livrarea mărfurilor sunt listate pe interfața web.

Comanda va include întotdeauna prețul final, care include deja costurile modului de transport selectat.

4.3. Când vă vom livra marfa?

Termenul de livrare al mărfurilor depinde întotdeauna de disponibilitatea acesteia și de modalitatea de transport și plată aleasă.

De regulă, vom preda mărfurile care se află în stoc transportatorului în termen de cinci zile lucrătoare de la primirea comenzii (la expedierea mărfurilor la livrare ramburs sau în cazul ridicării personale), sau după creditarea plății în contul nostru (în cazul plății fără numerar).

Articolele care nu sunt în stoc vor fi expediate cât mai curând posibil. Vă vom informa despre data exactă.

Livrarea mărfurilor conform acestor termeni și condiții înseamnă momentul în care bunurile vă sunt livrate. Dacă refuzați să acceptați mărfurile fără motiv, acest fapt nu este considerat o neîndeplinire a obligației de livrare a bunurilor din partea noastră și nici o retragere din contract din partea dumneavoastră.

4.4. Cum se procedează la primirea mărfii?

La primirea mărfii, verificați dacă ambalajul bunului este intact . Dacă descoperiți deficiențe, informați imediat transportatorul și pe noi. Dacă refuzați să acceptați un transport cu ambalaj deteriorat, acesta nu este considerat un refuz nejustificat al mărfurilor.

În momentul în care preluați bunurile (sau în momentul în care aveați obligația de a prelua bunurile, dar nu ați făcut-o cu încălcarea contractului), răspunderea pentru distrugerea accidentală, deteriorarea sau pierderea mărfii vă trece.

4.5. Ce se întâmplă dacă nu primiți mărfurile?

Dacă, din motive din partea dumneavoastră, este necesar să livrați mărfurile în mod repetat sau într-un mod diferit de cel convenit, sunteți obligat să plătiți costurile asociate cu o astfel de livrare .

În cazul în care nu acceptați mărfurile fără motiv, avem dreptul la despăgubiri pentru costurile asociate cu livrarea mărfurilor și depozitarea acestora , precum și alte costuri pe care le suportăm din cauza neacceptarii mărfurilor. Aceste costuri nu vor depăși 10 CZK pentru fiecare zi de depozitare. Costurile de depozitare pot ajunge la un total maxim de 500 CZK sau prețul de achiziție, dacă este mai mic de 500 CZK.

În plus, într-un astfel de caz, avem dreptul de a ne retrage din contract.

5. RETRAGERE DIN CONTRACTUL DE CUMPĂRARE

5.1. Cum te poti retrage din contract?

Vă puteți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor, dacă este vorba de o colectare regulată a bunurilor, apoi în termen de 14 zile de la acceptarea primei livrări de mărfuri; dacă livrarea este împărțită în mai multe părți, de la data acceptării ultimei livrări. Vă recomandăm să trimiteți o notificare de retragere din contractul de cumpărare la adresa noastră de livrare sau pe e-mail. Un model de formular poate fi folosit pentru a retrage din contract. Vom confirma primirea notificării fără întârzieri nejustificate.

Nu trebuie să oferiți niciun motiv pentru retragerea din contract.

5.2. Care sunt consecințele retragerii din contract?

Prin retragerea din contract, contractul se reziliază de la început și este privit ca și cum nu ar fi fost încheiat.

Dacă ți-a fost oferit un cadou împreună cu bunurile cu consimțământul tău, contractul cadou își pierde efectul la retragerea din contract de către oricare dintre părți. Trimiteți-ne cadoul înapoi împreună cu bunurile returnate.

5.3. Când vă puteți retrage din contract?

În conformitate cu § 1837 din Codul civil, nu este posibil să se retragă, printre altele, următoarele contracte :

- despre livrarea mărfurilor care au fost modificate conform dorințelor dumneavoastră sau pentru dumneavoastră;

- despre livrarea mărfurilor perisabile, precum și a mărfurilor care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare;

- despre livrarea mărfurilor în ambalaje închise, pe care le-ați scos din ambalaj și din motive de igienă nu se poate returna.

5.4. Cum ne returnați bunurile?

Trebuie să ne returnați bunurile în termen de 14 zile de la retragerea din contract la adresa noastră de livrare, la orice unitate sau la adresa sediului nostru social. Nu trimiteți mărfurile la livrare . Nu suntem obligați să acceptăm mărfuri trimise ramburs la livrare.

Vă recomandăm să includeți următoarele cu bunurile returnate:

- o copie a bonului de livrare si a facturii, daca aceste documente au fost emise, sau alt document care sa dovedeasca achizitionarea bunurilor;

- o declarație scrisă de retragere din contract ( pe formularul nostru sau în alt mod) și metoda aleasă de rambursare (transfer bancar, încasarea personală a numerarului sau mandatului poștal sau altfel). Vă rugăm să includeți în extras adresa de livrare, numărul de telefon și adresa de e-mail.

Nedepunerea oricăruia dintre documentele menționate mai sus nu împiedică procesarea pozitivă a retragerii dumneavoastră din contract conform condițiilor legale.

5.5. Când îți vei primi banii înapoi?

Vă vom returna toți banii primiți în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem obligați să vă rambursăm până când nu ne returnați bunurile sau nu ne demonstrați că ne-ați trimis bunurile.

Pe lângă prețul de achiziție, aveți și dreptul la o rambursare a costurilor de livrare a mărfurilor către dvs. Cu toate acestea, dacă ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină oferită de noi, vă vom rambursa costul livrării mărfurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite .

Vă vom rambursa:

- la fel le-am primit noi, sau

- așa cum vei face tu cere;

Pe lângă metodele menționate mai sus, putem returna oricând banii trimițându-i în contul bancar pe care l-ați furnizat sau în contul din care au fost transferate fondurile pentru a plăti prețul de achiziție (dacă nu ne furnizați unul în termen de zece zile de la retragerea din contract). Acceptând acești termeni și condiții, vă exprimați consimțământul pentru trimiterea de fonduri conform propoziției anterioare, cu condiția să nu suportați costuri suplimentare în acest fel.

Dacă ați ales Bitcoin ca metodă de plată pentru prețul de achiziție, prețul de achiziție al mărfurilor în coroane cehe vă va fi returnat prin sistemul de plată BitPay, care va converti apoi prețul de achiziție în coroane cehe în moneda virtuală Bitcoin, conform la cursul de schimb curent. Suma astfel calculată vă va fi returnată în moneda virtuală Bitcoin în contul dumneavoastră menținut în moneda virtuală Bitcoin.

Plătiți costurile asociate cu trimiterea mărfurilor returnate la adresa noastră, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii lor pe calea poștală obișnuită .

5.6. Ce se întâmplă dacă articolul returnat a fost deteriorat?

La trimitere, ambalați mărfurile în ambalaje adecvate, astfel încât să nu fie deteriorate sau distruse.

În cazul în care constatăm că bunurile returnate de dvs. sunt deteriorate, uzate, murdare sau parțial consumate, sunteți responsabil pentru această scădere a valorii mărfurilor .

5.7.          Când ne putem retrage din contractul de cumpărare?

Ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract în următoarele cazuri:

- din cauza unei erori tehnice, pe interfața web a fost afișat prețul în mod clar incorect al bunurilor (articolul 2.5 din acești termeni și condiții);

- marfa nu poate fi livrată în condițiile inițiale din motive obiective (în principal pentru că mărfurile nu mai sunt produse, furnizorul a încetat să livreze în Cehia etc.);

- performanța devine obiectiv imposibilă sau ilegală.

În cazul în care se produce oricare dintre faptele menționate mai sus, vă vom informa imediat despre retragerea noastră din contract. Retragerea este eficientă împotriva dvs. atunci când vă este livrată.

Dacă ați plătit deja prețul de achiziție integral sau parțial, vă vom returna suma primită prin transfer fără numerar în contul pe care ne-ați informat în acest scop sau din care ați efectuat plata. Vom returna banii în termen de cinci zile de la retragerea din contractul de cumpărare.

5.8. Puteți anula un abonament obișnuit?

Puteți anula achiziția obișnuită de bunuri folosind un e-mail trimis la adresa noastră de e-mail. Perioada de notificare este de 10 zile și începe din ziua în care notificarea ne este trimisă.

6. DREPTURILE DIN PERFORMANȚĂ DEFECTUĂ

Drepturile dumneavoastră de la executarea defectuoasă sunt guvernate de reglementările legale relevante în general obligatorii (în special prevederile § 1914 până la 1925, § 2099 până la 2117 și, dacă sunteți consumator, § 2158 până la 2174 Cod Civil).

Atunci când ne exercităm drepturile din executarea defectuoasă, vom proceda în conformitate cu Reglementările noastre privind reclamațiile. Înainte de a depune o reclamație, vă rugăm să vă familiarizați cu Procedura de Reclamații, astfel încât reclamația să poată fi tratată cât mai repede posibil și în mod satisfăcător.

7. DISPOZIȚII FINALE

7.1. Ce autorizații avem pentru a ne desfășura activitățile și cine ne controlează?

Suntem autorizați să vindem mărfuri pe baza unei licențe comerciale. Activitatea noastră nu este supusă niciunei alte autorizații.

Inspecția comercială este efectuată de biroul comercial relevant din jurisdicția sa. Inspecția comercială din Cehia (http://www.coi.cz/) verifică conformitatea cu reglementările legale privind cerințele tehnice pentru mărfuri și siguranța produselor. Inspecția de stat pentru agricultură și alimente (http://szpi.gov.cz) controlează conformitatea cu cerințele de stabilire a standardelor pentru alimente. Inspecția comercială din Cehia verifică și respectarea reglementărilor privind protecția consumatorilor. Drepturile consumatorilor sunt apărate și de asociațiile de interese ale acestora și de alte entități pentru protecția acestora.

7.2. Cum gestionăm reclamațiile?

Tratăm orice reclamație prin e-mailul nostru de contact. De asemenea, puteți contacta entitățile enumerate la articolul 7.1. Nu suntem obligați sau aderăm la niciun cod de conduită în legătură cu clienții noștri.

7.3. Care sunt drepturile dumneavoastră în cazul unui litigiu de consum?

Dacă sunteți consumator și dacă între noi apare o dispută contractuală pe care nu o putem rezolva în mod direct, aveți dreptul de a contacta Autoritatea Cehă de Inspecție Comerțului (adresa: Inspecția Comercială Cehă, Inspectoratul Central - Departamentul ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praga 2) ; interfață web: www.coi.cz ; contact electronic: [email protected] ; telefon: +420 296 366 360) în scopul soluționării extrajudiciare a litigiilor de consum. Vă puteți exercita acest drept în cel mult 1 an de la data în care v-ați exercitat pentru prima dată dreptul care face obiectul acestei dispute de consum cu noi.

De asemenea, puteți utiliza platforma online creată de Comisia Europeană la: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7.4. Ce altceva ar trebui să știi?

La încheierea contractului se folosesc mijloace de comunicare la distanță (în special internetul). Plătiți costurile suportate atunci când utilizați mijloacele de comunicare la distanță (în principal costurile conexiunii la internet sau apelurilor telefonice). Aceste costuri nu sunt diferite de cele normale ratele.

Cu excepția cazului în care se convine altfel, toată corespondența legată de contractul dintre noi va fi în scris, fie prin e-mail, poștă recomandată sau livrare personală. Vom livra la adresa de e-mail specificată în comandă sau în contul dumneavoastră de utilizator.

În cazul în care orice prevedere a acestor termeni și condiții este invalidă, ineficientă sau inaplicabilă (sau devine astfel), se va folosi în schimb prevederea care este cel mai apropiată ca înțeles de prevederea invalidă, ineficientă sau inaplicabilă. Invaliditatea, ineficacitatea sau inaplicabilitatea unei prevederi nu afectează valabilitatea celorlalte prevederi. Contractul (inclusiv termenii și condițiile) poate fi modificat sau completat numai în scris .

7. GDPR - SECURITATEA ȘI PROTECȚIA INFORMAȚIILOR ȘI A DATELOR PERSONALE

Operatorul magazinului electronic în calitate de administrator al datelor cu caracter personal (denumit în continuare „Administratorul”) este în conformitate cu prevederile articolului 13 din Regulamentul (UE) al Parlamentului European și al Consiliului nr. 2016/679. din 27 aprilie 2016, Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal (denumit în continuare „Regulamentul”), își informează clienții (denumit în continuare individual „Persoana vizată”) că:
7.1. Datele personale ale Persoanei vizate, care vor fi transmise Administratorului în momentul trimiterii comenzii, vor fi prelucrate în scopul încheierii contractului de cumpărare și al executării ulterioare a acestuia, inclusiv gestionarea oricăror revendicări ale Persoanei vizate din cauza executării defectuoase. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale Persoanei vizate este, așadar, îndeplinirea contractului de cumpărare stabilit prin comanda Persoanei vizate și, în același timp, îndeplinirea obligațiilor legale ale Administratorului conform reglementărilor legale care reglementează drepturile și obligațiile în legătură cu cu protecția consumatorilor și contabilitatea.

7.2. Motivul furnizării datelor personale ale Persoanei vizate către Administrator este că identificarea părților contractuale este necesară pentru încheierea și executarea contractului de cumpărare, ceea ce nu ar fi posibil fără furnizarea acestor date.

7.3. Datele cu caracter personal ale Persoanei vizate vor fi prelucrate pe perioada în care Administratorul este obligat să stocheze aceste date conform reglementărilor legale general obligatorii, adică cel puțin pe o perioadă de 5 ani conform Legii contabilității sau pe o perioadă de 10 ani conform Legii TVA.

7.5. Administratorul nu a desemnat un responsabil cu protecția datelor cu caracter personal și nici nu a desemnat un reprezentant pentru îndeplinirea atribuțiilor în sensul Regulamentului. Datele cu caracter personal ale Persoanei vizate pot fi furnizate în scopul prelucrării comenzii furnizorului de servicii de livrare ales de Persoana vizată, precum și persoanelor care prestează servicii juridice și contabile Operatorului pentru a asigura îndeplinirea corespunzătoare a obligațiilor stipulate de Persoana vizată. reglementări legale în general obligatorii. Administratorul nu intenționează să transfere datele cu caracter personal ale Persoanei vizate către o țară terță, o organizație internațională sau către terțe părți, altele decât cele menționate mai sus.

7.6. Persoana vizată are dreptul de a solicita de la Operator accesul la datele sale cu caracter personal, corectarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării și de a se opune prelucrării, are dreptul la portabilitatea acestor date la alți administratori, precum și dreptul de a depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, în cazul în care consideră că Administratorul acționează cu încălcarea Regulamentului la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Acești termeni și condiții sunt valabili și în vigoare începând cu 27.08.2018.