Nabídka práce: Zákaznická podpora a specialista/ka reklamací

Nabídka práce: Zákaznická podpora a specialista/ka reklamací

Ce și cine este GourmetKava.cz?

Suntem specializați în vânzarea de cafea proaspăt prăjită și accesorii pentru prepararea acesteia. Suntem în afaceri de 10 ani și în acest timp am crescut de la un mic magazin electronic de cafea la unul dintre cei mai mari vânzători de cafea și accesorii aferente. În prezent, avem un magazin propriu în Praga, Vinohrady (unde veți lucra), un depozit în Karlín, e-shop-uri în Republica Cehă și Slovacia, Ungaria și România. Suntem un magazin în care își va face cumpărăturile un pasionat de cafea căruia îi place cafeaua mai fructată, dar și bunica lui care nu suportă aciditatea în cafea :-)

.

Care va fi jobul tău?

.

  • luarea întrebărilor clienților prin e-mail și telefonic, cum ar fi anularea comenzilor și alte modificări
  • .
  • managementul reclamațiilor atât cu clientul, cât și cu furnizorul (tot în limba engleză) (în Retino)
  • .
  • colaborare cu depozitul privind gestionarea retururilor în termen de 14 zile (în Retino)
  • .
  • comunicare în întreaga echipă- cererea este închisă colegul rambursează sau depozitul trimite un nou articol
  • .
  • crearea de noi produse pe site-ul nostru, aici vă învățăm cum să lucrați cu AI ;-)
  • o agendă zilnică mai mică, cum ar fi gestionarea comenzilor en-gros (de exemplu, ca cele străine să aibă numărul de identificare fiscală corect etc.), plăți în plus/în minus, abonamente de cafea (tip comandă specială) etc.
  • .
  • gestionarea punctuală a clienților în magazin
  • atunci când un coleg este în pauza de masă de 2-3 ori pe săptămână max 30min.

Ce așteptăm de la tine?

.

  • Să fiți capabil să comunicați empatic cu ceilalți din companie și cu clienții. Încercați să înțelegeți de ce au nevoie. Clienții noștri sunt cool ca la cafea în comparație cu alte industrii, dar, desigur, sunt doar oameni. Și, în mod similar, există tot felul de cazuri încurcate în cadrul companiei în care cineva a greșit ceva. Încercăm, dar totuși scopul este mai ales să lucrăm împreună decât să urâm pe cineva pentru că a greșit ceva.
  • Un simț al diligenței și un simț al organizării, reclamațiile cu furnizorii pot să treneze și nu este nevoie să uităm de marfă undeva la mijlocul procesului.
  • .
  • Capacitatea de a lucra independent, de a învăța și de a rezolva probleme. Nu este vorba de a avea răspunsul la orice, ci de a fi capabil să îl găsești rapid și să îl rezolvi astfel încât clientul să fie mulțumit.
  • Un interes pentru cafea, ideal ar fi alegerea și cunoștințe de bază despre cum să o pregătești. Acest lucru va fi foarte util pentru tine, însă, cu siguranță vei învăța cum să o faci.
  • .
  • Cunoașterea bună a limbii cehe, dar și capacitatea de a comunica în limba engleză, în sensul de a ști ce vă scrie furnizorul și ce să îi scrieți înapoi. Nu veți avea nevoie de timp în prealabil :-)
  • .
  • Atitudinea pozitivă și dorința de a munci pe care o luăm ca bază. Dacă comunicarea cu oamenii vă copleșește și statul în fața unui calculator este enervant, s-ar putea ca acesta să nu fie locul potrivit pentru dumneavoastră :-)
  • .
  • Cunoașterea reclamațiilor Retino poate fi un avantaj.
  • .
  • Studii medii.
  • .

Ce oferim în schimb

.

  • Lucrați într-o echipă mică și prietenoasă, formată din tineri, nu vă așteptați la o atmosferă "corporatistă".
  • .
  • Capacitatea de a influența procesele companiei, este ceva ce se face mereu și mereu și ar putea fi făcut mai simplu? Haideți, să încercăm să analizăm acest lucru ;-)
  • .
  • Lucrul într-o companie stabilă care prosperă și crește chiar și în timpul unei încoronări sau a unui război.
  • .
  • Lucrând în regim permanent cu un salariu de pornire de 36.000 - 39.000 Kč  brut pentru o poziție cu normă întreagă.
  • .
  • + 2 794Kč pe lună în plus față de salariu alocație de hrană la salariu
  • .
  • 4 săptămâni de concediu, + o zi în plus la fiecare șase luni până la 3 ani, după care veți avea 5 săptămâni de concediu
  • .
  • 3 zile de concediu medical/an
  • .
  • 2.000 Kč sterline/an pentru a cheltui pe formare, cărți, ochelari, vitamine etc.
  • .
  • Bonusuri financiare regulate - compania va împărtăși cu dumneavoastră succesele.
  • .
  • Ora de lucru flexibilă, în mod ideal de la 9:30am la 6pm, fără weekend-uri,
  • .
  • Oportunitatea de a învăța multe despre cafea și de a încerca o varietate de preparate și produse pe care nici măcar orice cafenea nu le are.
  • .
  • Accesibilitate excelentă, lucrați în centrul orașului Praga, într-o locație plăcută în Vinohrady.
  • .
  • Surse nelimitate de cafea proaspătă cu care să lucrăm și prețuri en-gros pentru toate produsele noastre. Cine regulate de companie etc.
  • .

Ești interesat?

.

Super! Trimiteți-ne un e-mail la [email protected] cu câteva fraze despre motivul pentru care doriți să lucrați pentru noi și atașați CV-ul cu o fotografie actuală și data nașterii. Angajați din 5 iunie 2023.